Det har aldrig været nemmere at tilføje en pålidelig og effektiv betalingsløsning til din virksomhed
ConvenePay integreres i dit økonomisystem, og efter fuldført arbejde og ordreoprettelse sender vi automatisk en betalingsanmodning til din kunde via vores mobilbetalingsløsning. Betalingsmulighederne inkluderer Visa, Mastercard, MobilePay og faktura, så dine kunder kan betale med deres foretrukne metode med det samme.
Skulle en kunde vælge at betale via faktura, vil vores løsning sende en kopi af din originale faktura fra dit økonomisystem. Herefter vil løsningen automatisk følge op og påminde kunden om manglende betaling, hvis disse skulle overskride deres forfaldsdato. Alt sammen så du kan fokusere på dit håndværk og slippe for unødvendig tidsbrug på fakturaopfølgning.
Modtag betaling med MobilePay, Visa, Mastercard og faktura
Brug mere tid på dit håndværk og mindre tid til administration
Bedre likviditet og kontrol for din virksomhed
ConvenePay giver dig mulighed for at administrere alle dine transaktioner ét sted. Vores sømløse integration gør at du altid kan se seneste status på en betaling i dit økonomisystem, så du altid har kontrol og uden at ændre dine arbejdsgange.
Skulle en kunde have valgt faktura som betalingsmåde, og den går over betalingsfristen, vil vores indkrævningsservice sikre at fakturaen bliver krævet ind. Skulle din kunde have spørgsmål til fakturaen eller betalinger, står vores dedikerede kundecenter til rådighed til at hjælpe.
Kunden får en SMS
Kunden betaler med ConvenePay
Betaling gennemført
Vores standardpakke giver dig mulighed
for at bruge løsningen mod dine private kunder.
Funktioner
* Transaktionspriser
0 kr per distribueret faktura
Transaktionsgebyr 1.99% per transaktion
De månedlige omkostninger udgør 100 kr. samt 0,50 kr. pr. transaktion i transaktionsomkostning inklusive processering.
Hvis MobilePay vælges som betalingsmiddel påløber en ekstra månedlige omkostning på 49 kr., samt 1 kr. pr. transaktion i transaktionsomkostning.
Hvordan fungerer det?
Kunden modtager en sms med betalingsinstruktioner når ydelsen er leveret. Betalingslinket er gyldigt i 48 timer, og der tilbydes betalingsmulighederne Visa, Mastercard, Mobilepay samt „Betal senere‟. Betalinger bliver automatisk registreret i dit regnskab og overføres en gang om ugen til din konto.
Hvad sker hvis kunden ikke har betalt inden for tidsfristen?
Hvis kunden ikke har betalt inden for tidsfristen på 48 timer, vil kunden få tilsendt en faktura. Fakturaen sendes elektronisk eller til kundens folkeregisteradresse.
Hvad kræves for kunden?
ConvenePay kræver kun en smartphone og internet, så er der adgang til hurtig og nem betaling.
Koster det ekstra hvis vi er flere som skal bruge løsningen?
Nej. Prisen gælder for hele virksomheden. Det vil sige at månedsprisen inkluderer alle som arbejder i din virksomhed.
Er der ekstra omkostninger for at aktiverer MobilePay?
Omkostningen for MobilePay som betalingsmiddel er 49 kr. månedlig samt 1 kr. per transaktion.
Er priserne inklusiv moms?
Nej, alle oplyste priser er eksklusive moms.
Effektiv nøkkelhåndtering døgnet rundt med våre modulbaserte terminaler.
Convene tilbyr effektive betalingsløsninger som gir deg kontroll og fleksibilitet.
Fleksible integrasjoner for betaling og administrasjon – kombiner dine systemer med våre løsninger.